Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Perfect



 


Τα λεπτά ως επί το πλείστον περνάνε σιγά σιγά μέσα από τα μάτια μου μπροστά,  μπορώ πια και αναπνέω δεν τα ορίζω αλλά τα καταλαβαίνω, τα συναισθάνομαι!!!
Το μικρό κορμάκι με το υπέροχο αυτό προσωπάκι μου φωνάζει με όλο του το είναι νοιώσε με, ζήσε με , αγάπησε με,
Προσπαθώ να συλλάβω όσες περισσότερες στιγμές στον άπειρο χρόνο μπορώ.. λαίμαργα γεύομαι την αγάπη του, την μυρωδιά του.. θέλω ένα να είμαι πάντα εκεί κοντά του..
Αναπνέω.. αισθάνομαι , αγαπώ… δεν το δείχνω μα αν ηρεμήσεις τις αναπνοές σου και εσύ.. ίσως το δεις στα μάτια μου και στις κινήσεις μου… Τον αγαπώ!!!!!
Η αγάπη γίνεται ασπίδα πολλές φορές και κάτοπτρο , διαθλάει τις ακτίνες της και διώχνει το σκοτάδι..
Μείνε κοντά μου.. σου είπα δεν ήταν εύκολο να φτάσω εδώ.. αλλά ξαναβρήκα το νόημα της ζωής μου!! Είναι εκείνος..!!! Μου τον έδωσε ο Θεός!!! Δώρο τον άφησε στα χέρια μου!! Είμαι πολύ σημαντική στο είπα δεν στο είπα!!!
Είμαι πολύ σημαντική για εκείνον!!!!

Κάστρο είμαι που προστατεύω αυτούς που αγαπώ!!!

 https://www.youtube.com/watch?v=Bn3_2nz7VRI

Δεν υπάρχουν σχόλια: