Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007

Η οικογένεια μου

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Η πιο σημαντική λέξη δίπλα στην ΖΩΗ και στην ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

Νοιώθω πολύ τυχερή που με αξίωσε ο Θεός να έχω οικογένεια.
Έχω δύο υπέροχους ανθρώπους για γονείς γεμάτους χαρίσματα
και καλή καρδιά. Έναν πατέρα πάντα χαμογελαστό, στήριγμα του
σπιτιού μας! Μία μητέρα στοργική και υπομονετική!
Μου χαρίσανε δύο ακόμη αδέρφια. Δύο διαφορετικούς χαρακτήρες
για να μην έρχεται η ανία ποτέ στην ζωή μου. Δύο κορίτσια , αίμα μου,
αιώνιες φίλες μου για να 'μαστε αχώριστες και πάντα μαζί.
Στα δύσκολα και στα εύκολα.

Σας αγαπώ πολύ!! Σας ευχαριστώ που υπάρχετε στη ζωή μου που κρατάω
το χέρι σας!! Είστε το νόημα για να ζώ... Μπαμπάκα μου, μαμάκα μου,Ιωαννάκι μου και το μικρό Κωνσταντινάκι μου!!

3 σχόλια:

iLiAs είπε...

Σήμερα είναι family day??
Ολα τα posts αφιερωμένα στους δικούς σου!
Να είστε όλοι καλά & χαρούμενοι!

Καλή βδομάδα να έχετε! :)

mirca είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ ΗΛΙΑ ΜΟΥ!

NAI NAI ξύπνησα και πήγα και χώθηκα μέσα στο λαιμουδάκι της μικρής που κοιμότανε..

Το καλοκαίρι με έχει ξελογιάσει.. Όλη την ώρα θέλω να είμαι έξω και μου κάνουνε παράπονα.. Και είπα να τους δώσω λίγο σημασία παραπάνω.. Το αξίζουνε!

Καλή βδομάδα να έχεις και εσύ Ηλία μου και η οικογενειά σου!
Φιλιά

Εvgenia Tr είπε...

χμμ αυτά να τα θυμάσαι που έγραψες όταν πλακώνεστε :Ρ χα