Σάββατο 19 Μαΐου 2007

Σκέψεις κάνω..

Η Β. τα βρήκε με τον Π., και μετά από τόσο καιρό δυστυχίας και προβλημάτων.. πιστεύει ότι αυτή τη φορά όλα θα πάνε καλά..

Μακάρι της το εύχομαι όμως εδώ είναι το σημείο που πρέπει να αναρωτηθώ:
Έπρεπε να περάσει τόσα για να πάρει μια βδομάδα χαράς πίσω;

Κι όλα όσα πέρασε γι' αυτόν και που της έκανε ο ίδιος, τα ξέχασε όλα;
Τα 'κρυψε βαθιά στην καρδιά της; Και τι;
Μπορεί να συνεχίσει να είναι ερωτευμένη μαζί του και να μη σκέφτεται τα άσχημα;
Πάσχιζε τόσο καιρό να καταφέρει τι;; Κάτι που την πληγώνει; Κάτι που για να το κερδίσει έπρεπε να την μειώσει τόσο πολύ;;
Και τώρα τι;; Τώρα που είναι δικό της μπορεί να νοιώσει ικανοποιημένη;
Δεν θα μπορούσα να ξεχάσω.. άποψή μου.. έτσι απλά;; απλά επειδή γύρισε;; Και να βάλω το φόντο της ευτυχίας;; Γιατί είμαι ευτυχισμένη;;
Μήπως είμαι εγώ λάθος..
Ποιος ξέρει..

Τα αγαθά με κόπο τα αποκτάμε λέει ένα ρητό.. και για να αποκτήσουμε κάτι πρέπει να ρημάζουμε την ψυχή μας ρωτάω εγώ;
Δεν γίνεται να έχουμε κάτι χωρίς τόσες πικρές θυσίες , χωρίς κατακρεούργημα ψυχής;

3 σχόλια:

iLiAs είπε...

..χμ..αυτά τα ξαναζεσταμένα φαγητά, ποτέ δεν μου άρεσαν!

mirca είπε...

Σε μερικές περιπτώσεις έχω ακούσει ότι πιάνουνε.. Σε άλλες πάλι όχι..
Αλλά είσαι πραγματικά ευτυχισμένος με τον άνθρωπο που έχεις δίπλα σου;;
Μπορείς να ξανανοιώσεις ερωτευμένος μαζί του;;

Εγώ ξέρω ότι ο έρωτας μία φορά έρχεται.. Κλείνεις τα μάτια και υποκρίνεσαι;;

~ z e f i ~ είπε...

η αγαπη ολα τα υπομενει
η αγαπη ολα τα ελπιζει
δινει ζωη στην οικουμενη
τη γη γυριζει ..
τη γη γυριζει..

"και για να αποκτήσουμε κάτι πρέπει να ρημάζουμε την ψυχή μας ρωτάω εγώ;
Δεν γίνεται να έχουμε κάτι χωρίς τόσες πικρές θυσίες , χωρίς κατακρεούργημα ψυχής;"

διαβαζοντας τις ερωτησεις σου εβαλα τα κλαματα...( το εχει η μερα σημερα)

καποιες φορες οχι δεν γινεται..
και ξερεις γιατι ??

γιατι οσα κι αν περασεις ..οσο κι αν κλαψεις ..οσο κι αν λυγισεις
μια αγκαλια ειναι ικανη να τα σβησει ολα ...
Θελει δυναμη να φτασεις ενα τετοιο στοχο...και ΜΠΡΑΒΟ σε εκεινους που τον φτανουν!!!!
Αλιμονο σε εκεινουν που δεν τον φτανουν ποτε!!!!! (Like me) : )